sobota 10. listopadu 2012

Recenze na moje laky :)

Ahoj dneska poprvé udělám recenzi :) a to recenzi na moji sbírku laků :) respektivě na značky, které vlastním :) Moji sbírku laků jste mohli vidět v článku "Moje sbírka laků" nebo tak nějak to bylo :D hihi.

Tak tady máte znovu fotku, akorát s popiskami, kde jsou jaké laky :) mám to uspořádané po značkách teda, když se vejdou do jedné "poličky" :)                                                  tato prázdná šipka - essence


Miss sporty -  mám od nich docela dost laků
                    - jsou fajn, akorát jsou moc tekuté
                    - mají super barvy takže za mě známka - 1- :)

Essence - mám 6 laků (jeden tam chybí)
              - ta stará kolekce - super barvy, ALE malé množství a hrozdně rychle schnou
              - jinak ta nová kolekce super design  a hodně množství a prostě super!
              - takže za starou kolekci - 2
              - za novou kolekci 1

Rimmel london - SUPER, SUPER, SUPER nic víc k tomu říct nemůžu prostě wow :D
                          - takže jednoznačně známka 1 1 1 1 1 1

S-he - mám jeden lak, ale prostě jako fuj :D
        - barva ujde, ale prostě jako nevím, nemám k tomu nějakej dobrej vztah :D
        - za mě 1-

Gabrielle Salvete - barva docela pěkná, ale musí se to nanášet ve více vrstvách
                             - za mě 1-
Glam z tesca - :D :D no takže tohel mě vždycky rozesměje :D prostě za mě 5 protože příšernější lak jsem v životě neviděla :D

LCN - nikdy jsem ho neměla na nehtách, je mamky takže nemůžu hodnotit :)

Olejíčky - super věc!!

Primer - aby dobře drželi gelovky :)

Budu ráda za vaše názory :)

Žádné komentáře:

Okomentovat